14/12-09


fredagskvällen blev mer är lyckad! galet kul :D de blev grand då med, inte så mycket folk faktiskt. hade inte föräntat mig de heller eftersom de är dan innan lussevakan.. i alla fall så mådde man som man förtjänade på lördan. jag kände att jag levde om man säger så. fick dra mig till jobbet vid 10, men tiden gick ganska snabbt och jag fick åka hem vid fem igen.

träffade emma sen, och som alltid är jag lättövertalad, haha. har kommit på att det är min sämsta egenskap, btw! i alla fall fick hon med mig ut i lördes igen. (jag som lovat mig själv att aldrig mer dricka alkohol efter gårdagen) men men, det blev förfest på söder, sedan vidare till hessle. trodde ju att vi skulle komma in på class, men kön va alldeles för lång.

i söndes vaknade jag upp nykter, men trött som aldrig förr. mamma väckte mig vid tolv, eftersom vi skulle åka och hälsa på mormor. där blev jag mycket piggare! :D mormor är nästan som vanligt nu, hon skrivs ut på julafton och ska va hos oss heela julhelgen. jag längtar! :))

helgen gick vääldigt snabbt och nu är vi inne på sista skolveckan innan lovet. denna veckan kommer bli jobbig! dock är den jobbigaste dagen över, men imorgon väntar ett religionsprov som inte är att leka med. efter skolan kommer emma hit & uppdaterar mig! :D

på onsdag har vi bara en lektion och på torsdag är vi lediga, då blir de träning med linnéa :)) sen ska jag jobba fredag, lördag och söndag. där emellan kommer dock firmfesten på lördagkväll, som brukar bli väldigt lyckad ;) sen har jag tre veckors efterlängtad ledighet framför mig. ska dock jobba nästan varje dag, men jag ska inte klaga ;) de är ändå lov!

nu ska jag krypa ner i soffan hos mamma och kolla på en wallander-film! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0