bööl


hemkommen från malmö nu. hittade lite smått och gott! bland annat min jacka, som jag har kollat på så länge.. hade dock världens otur. när jag och mamma hade ätit, ville jag såklart ta på mig jackan direkt :D och de gjorde jag också.. tror inte att jag hann ha på mig den i mer än två minuter innan jag blir nersketen av en jäkla fågel! och inte bara va de jackan, utan KINDEN och min halsduk också :( lite att jag skämdes!

imorgon blir det jobb igen, 9.30 - 18.00. emma kommer in vid fyra och då ska vi gå och se om vi hittar någon sista minuten-resa! har siktat in oss lite på gran canaria i början på januari, men vi får se vad de blir. om de blir något...

nu ska jag träffa erica. ajöken! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0