deal with it!


då va denna helgen också över och den har verkligen gått snabbt! de blev som sagt jobb även i fredags, sen åkte jag hem & amanda kom också.. vi satte igång med smyckena, och fick ihop en hel del. dock va vi lite oroliga att de inte skulle räcka, men ack så fel vi hade ;) försäljningen gick åt skogen och de va sjukt glest med folk både idag och igår. jag vill knappt avslöja hur mycket (eller hur lite) vi sålde, men kan ju berätta att det va mindre än 5! aja, vi har varit där och marknadsfört oss i alla fall, sen får vi se hur de går.. men vi har sålt på bra på andra ställen, så de va ju ingen förlust precis :))

jag va hemma vid halv fem idag, och fryser fortfarande. igår va vi nära att ge upp på grund av kylan! kändes som att jag hade isbitar i skorna :P haha. så nu tänkte jag ta mig ett varmt bad, och sen kommer erica hit vid 7. dock måste jag plugga också ikväll, vi har fullt upp hela veckan. prov imorgon, och på tisdag, plus två arbeten som ska va klara tills på onsdag! men de är bara att jobba på, jag hade tänkt ta mig till hörby på tisdag också för att träna. så hoppas att linnéa är på denna veckan? :D sen blir de körlektion på onsdag och sista praktikdagen på torsdag. på fredag är jag ledig, och på lördag blir de fest som aldrig förr!




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det är väl klart att jag är på! :) Så du kan skriva upp aerobic på schemat ;) haha

2009-12-06 @ 20:10:06
Postat av: Linnéa

Det är väl klart att jag är på! :) Så du kan skriva upp aerobic på schemat redan nu;)

2009-12-06 @ 20:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0