"hur kan man någonsin va beredd?"


nu har jag varit vääldig dålig på att uppdatera. men jag har inte haft tid, så nu blir de ändring på de! i tisdes kom amanda hit och vi skulle jobba med UF:et, julmarknaden närmar ju sig. vi körde till eko och inhandlade allt från polkagrisar till lakan, & jag tror att vårt stånd kommer bli riktigt fint om de blir som planerat :)) vi fick en hel del gjort hemma också, dock måste vi göra mer smycken, men de kommer!

igår åkte vi in till stan vid elvatiden och jag gick mot körskolan & manda till tåget. körlektionen gick hyfsat! sen träffade jag linnéa i stan och vi tog sedan bussen till hörby. dock hade vi planerat att träna, men de blev inte mycket av de :P istället gick vi en hyfsat lång runda och en sväng inom gymmet. vad som hände efter de tänker jag inte ens nämna här ;) to pathetic!

jag sov i alla fall hos dom sen, och vi hann med både film, bönnerna & tacos, mysig kväll! :)) imorse va vi tröttare än döden och fick springa till bussen efter en stressig morgon! men vi hann i tid, och har sen dess befunnit oss på jobbet. men dagen har gått snabbt (som alltid), och allt från smygfilmning till yra kineser har förekommit!

imorgon är de jobb igen som gäller, sen kommer amanda hit och vi ska förbereda inför helgen. på lördagmorgon kör vi härifrån redan vid nio, en sväng nerom stugan också för att klippa lite granris som vi ska pynta vårt stånd med :)) haha. sen blir de marknad mellan 12 och 5, jag tycker de ska bli skitkul! hoppas bara på bra försäljning också :D

nu sitter jag och lyssnar på shirley clamp´s "jag fick låna en ängel" , eftersom jag har haft den på hjärnan sen igår. linneas fel ;) haha, ne men den är sjukt fin! håller på med personlig försäljningsläxan som har deadline imorgon, men de går nog ganska snabbt! sen ska jag ta en dusch och sola om jag hinner. puss & godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0