tightass!


träningen igår satt fint! dock kunde inte linnéa slutföra passet av många anledningar ;) haha, stackare! lite trist att passet i fortsättningen ska va på torsdagar halv 8 :( blir ju lite tight för både mig och linnea. eftersom jag stänger varannan torsdag på jobbet, så hinner jag inte med fem i sex-bussen. alltså får de bli 7-bussen, och då kommer jag en himla massa timmar försent! haha :(

tog bussen vid nio från hörby imorse, fick småspringa som vanligt för att hinna med den. sen hade vi bara en lektion, och sen blev de körlektion på de! fick tid till halkan idag också :D träffade linda också idag, fick uppdatera varandra lite om livet ;) de va ett bra tag sen sist! sen kom erica och vi gick på stan för att leta julklappar, dock blev de inte allt för mycket med den saken. nu har jag precis pluggat klart och kollat på bönnerna! nu är de oskyldig dömd, sen ska jag sola en timme :)

helgen är planerad, och den kan nog bli great! dock måste jag plugga som aldrig förr..


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha nu fick du det att låta som att jag typ inte va med på träningen ;D Jag va faktiskt med även fast att det gick lite segare än vanligt ;) haha Ja jag blev sjukt ledsen när hon sa att det ska va på tosdagar ist :/ Men vi får asa våra rövar dit någongång ändå :)

2009-12-10 @ 08:07:06
Postat av: sv;

2009-12-10 @ 22:18:57
Postat av: Anonym

ne, du va med, men vääldigt frånvarande! haha. men ja, de är trist, men vi MÅSTE dit någon gång iaf. eller får vi börja med något annat, typ step? :P något får vi ju göra, de har jag fått order från jotta också ju :D

2009-12-10 @ 22:20:22
Postat av: Linnéa

Ja, och jag har lovat Johannes nu att när det nya året börjar så SKA jag träna måndag, tisdag & onsdag.. Så jag tycker att vi kan testa på step :)

2009-12-11 @ 07:06:28
Postat av: sv;

ja, men då testar vi de :) jag har mina anledningar att gå dit ju ;) haha, jag är fan patetisk! :P meeeen, de får man va :D

2009-12-11 @ 17:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0