halkan - check!


firmafesten i lördes va mer än lyckad! sjukt trevligt. efter jobbet följde jag med sara hem och vi fixade oss någon timme innan thomas och mange kom & hämtade oss. sen blev de förfest och vidare till barbko, mycket gott! fick skjuts hem av thomas sen, plus en runda inom vinslöv (!). de va nog bäst så, både med tanke på vädret och med tanke på att vi alla drack lite för mycket.

i söndes blev de i alla fall jobb och de va inte allt för kul. trodde mitt huvud skulle ramla av :( men jag och sara tog oss igenom dan, och vid 5 åkte jag hem. halkan är också avklarad nu! fattar inte att jag ens oroade mig över de, de va ju bara kul. skulle gärna gjort de igen ;) jag känner mig lite närmre körkortet nu! :D

nu är erica här, vi har precis satt på en beckfilm, så får väl fortsätta tittandet nu. imorgon skulle jag egentligen varit ledig, men de ringde idag också sa att jag behövdes. så imorgon ska jag jobba mellan halv tio till ett, sedan till frisören för klipp & färg. när jag är klar där hämtar jeppe mig, sen ska vi köra in till stan och köpa de sista julklapparna :)) känns som att vi är liite sent ute, men bättre sent än aldrig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0