happy new year!


jag och emma letade som sagt resor igår. vi hittade en hel del också, dock ganska sent i januari, men de fick de bli ! tyvärr kan det bara bli en vecka då eftersom jag måste vara hemma till den 20:e, då vi beger oss till stockholm :) så den nionde januari åker vi till puerto rico!

sitter på jobbet nu, har knappt två timmar kvar innan stängning, skönt! och jag börjar bli förkyld igen :( halsfluss iegn maybe.. men nog om de! :) jag tar bussen hem vid halv sju, sen hämtar emma upp mig och eventuellt blir det 2012 på bio :)

imorgon är det nyråsafton! detta är nog första gången på flera år som jag inte har planerat flera månader i förväg :P men nyåret ska i alla fall firas och detta året blir det i sölvesborg! (av alla ställen) haha. jag jobbar till klockan tre imorgon, sen blir det snabba ryck hem för att göra vid sig, äta och allt annat. vid fem hämtar vi upp sjöberg, sen bär de av!

så gott nytt år allesammans! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0