have a heart


fredagskvällen tillbringade som sagt på m&m. inte alls så lyckat som vi hade hoppats på. världens kaos! blev hämtade av emmas mormor vid halvfyra tiden, och de va underbart att krypa ner i sängen sen. jag mådde riktigt bra i lördags när jag vaknade, vilket va skönt. så jag åkte till jobbet vid nio, och åkte hem vid fem.

igår skulle jag och emma på bio, tänkte att vi skulle se "luftslottet som sprängdes", men icke! de va bara två platser kvar, och de va inte bredvid varandra.. så vi skippade de! idag tänkte vi att vi skulle boka lite tidigare, och ja visst gjorde vi de, men icke att det fanns platser idag heller! så nu drar jag mig hem till emma istället, för filmtittande :)) bion får vi ta en annan dag!

imorgon är min första lediga dag detta lovet, och den ska jag tillbringa i malmö med mamma :D håller tummarna för att jag ska hitta min efterlängtade jacka! men några fynd blir det nog :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0