holiday ♥


de blev lund för min och linnéas del igår, lite shopping på nova. hittade en tröja till mormor & en kofta och ett linne till mig själv :) vi skulle tränat vid 7 men blev sena, så de blev gymmet istället. kanske inte de bästa för min del, men jag kände mig mycket bättre, så trodde inte att det skulle vara några problem :( men nu är jag ordentligt förkyld igen, och har fått världens hosta.

hemfärden från lund igår va ju inte heller nådig, tog nästan en och en halvtimme. och i morse när vi skulle in till stan va bussen 40 minuter sen, jag frös inte lite. otur som jag har, har mina stövlar gått sönder så jag lämnade in dem igår. nu får jag halka runt i mina andra stövlar, med klack :( och de ser inte bra ut kan jag lova! vet inte riktigt hur jag ska klara mig imorgon utan linnéa. hon har ju fått bära runt på mig i två dagar nu :D haha.

skulle egentligen jobbat idag också ju, men min förkylning tar kol på mig. jag åkte hem istället, och sedan dess har jag legat i soffan med tusen lager kläder & två filtar! dock hade jag, mamma och pappa en liten minikräftskiva här hemma nyss, så de gjorde saken liite bättre :)

imorgon ska jag jobba 9.30-17.00, sen är de firmafest på de! klockan 6 ska vi ha lite förfest på jobbet, så jag hinner inte hem emellan, får göra vid mig på jobbet. men de ska nog bli bra! klockan 8 har vi bokat bord på bar-b-ko, sen blir de utgång. för min del blir de nog sängen istället, vi får se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0