I loved you first ♥


nu är jag tydligen ändå ledig imorgon, vilket känns skönt! jag MÅSTE råplugga. så imorgon tar jag en liten sovmorgon, sen ska jag plugga hela dan..

lussevakan är allt annat än planerad, tycker inte något verkar klart där inte. så för min och emmas del ser de ut som att det blir utgång imorgonkväll istället, och att vi skippar lussevakan. den är sjukt överskattad ändå! dock blev förra årets vaka sinnessjukt lyckad, så de blir svårt att leva upp till den. lika bra att skippa de helt då ;) haha, positiv jag låter! (Y)

jobbat idag i alla fall, mycket att göra! ikväll har erica varit här. imorgon åker ju hon till stockholm, så jag ska passa huset över helgen! :)) kollar på världens sämsta film just nu, blev sjukt deprimerad. funderar på att gå och lägga mig, men jag är inte de minsta trött, så de blir bara jobbigt! borde egentligen solat ikväll, men de får bli en annan dag.. ska se om jag hittar någon gammal bradig film som jag kan somna till.

puss & godnatt ♥


snälla, förändring tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0