I´ve got a cold :(


har precis beställt tid för klipp och färg, så på tisdag blir de av! behövs verkligen nu, min utväxt är inte att leka med ;) hade religionsprovet som sagt i morse och de gick riktigt bra. dock va de bara jag och david som dök upp så vi tog de muntligt istället, och de gick prima! :)) lunchade på bk sen med linnéa, svensson, sjöberg, amanda, erica & valle. lite julavslutning på hälsan och sen lite dans på de!

nu har jag precis kommit hem och detta är nog första dagen på säkert två månader som jag inte behöver plugga direkt när jag kommer hem, känns vääldigt skönt! nu ska jag komma på vad jag ska laga till kvällsmat, eftersom mamma jobbar kväll är det min uppgift idag. får se vad de blir för något!

sitter och myser med kisen & lyssnar på julmusik nu. myysigt! :D haha. skulle egentligen träffat emma nu med, men hon hade blivit sjuk, så de blev inget där. känns som att jag håller på att få tidernas förkylning också, btw :( vill inte!

ha en bra kväll, pussis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0