lille julafton


nu är alla julklappar inhandlade! känns bra. dock hade jag väldiga problem att hitta på något bra till både mamma och pappa, men de löste sig till slut. får hoppas att de blir glada i alla fall :) jag va som sagt hos frisören igår också, blev riktigt nöjd. skönt att alla missfärgade fläckar är borta!

eftersom olyckan på rese hände precis när jag skulle ta bussen till åhus, kom jag försent till frissan. fick besked om att bussarna skulle gå som vanligt, fast från östra boulevarden, men där kom ingen buss. till slut ringde jag pappa som fick köra mig i 190 till åhus! jag kom dock några minuter försent, men de blev bra ändå :))

idag har jag jobbat hela dan, stressigaste dan på hela året! men jag ska inte klaga, tycker bara det är kul att ha mycket och göra. dessutom trivs jag bara bättre & bättre! och i lördes fick jag frågan om att följa med till stockholm igen i januari, & de tackar man ju inte nej till ;) så vecka 3 kommer jag befinna mig i huvudstaden!

imorgon är det julafton och jag har fullt upp! är i och för sig ledig imorgon och på juldagen, sen är de på de igen. först ska jag träffa emma imorgonbitti, ska få en liten tomtedräkt som jag ska ha på mig när jag ska tomta för dem senare på kvällen, (jag är nervös) haha. sen vid tolv ska jag köra till bromölla och hämta mormor, hon skrivs ju ut imorgon. jag längtar! :D sen är de hem och kolla på kalle anka, äta, och allt annat som hör julen till :P ska träffa erica också lite snabbt för att byta julklappar.

nu är erica här, och vi kollar på "entering and breaking", sjukligt bra! sen ska jag nanna och slå in mina klappar.

puss & god julis! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0