nils fittgubbe nilsson


nu är det verkligen färdigpluggat för idag! har suttit med de jäkla lagstiftningsarbetet i flera timmar nu, känns som att jag bara vill dra täcket över huvudet och somna. precis vad jag ska göra nu med :D haha. hade en liten sovmorgon imorse, sen va de religionsprov som gällde. trots att jag kunde i princip allt, blev jag underkänd?! "du har inte lagt ner många minuter på detta" nehe okej, då vet jag de! jäkla bajsgubbe. man hinner ju knappt göra något annat att plugga nu för tiden. både denna och nästa vecka är fullspäckad med prov och inlämningar. värst är måndag nästa vecka, 3 prov och ett arbete! SKJUT MIG!

imorgon har vi bara två lektioner, sen ska jag & linnea åka till åhus och plugga lite innan vi tar bussen till hörby! träning imorgonkväll juuuuu :D jag längtar! dock är jag fruktansvärt nervös av någon anledning, haha. hemliiiis! maha ;)

undra om jag är övertrött? haha, svar ja! men nu har jag precis gjort vid mig och är klar för sängen. så natti nattiii ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0