oh baby, it´s a wild world.


som sagt bli de utgång ikväll istället. emma kommer hit om en liten stund, sen ska de börja drickas! jag är ju lovat att jag inte ska va så tråkigt nykter :D haha, undra hur detta slutar ;) emma kommer iaf snart, sen drar vi nog vidare till robin, vi får se.

tydligen börjar jag inte jobba förrän elva imorgon, och de känns skönt. kan tänka mig att jag inte kommer va på topp när jag vaknar imorgon! jag har jobbat undan lite med läxorna också, hann dock inte så mycket som jag ville eftersom jag tog en liiite för lång sovmorgon. men arbetet om facket är klart! :))

nu har jag inte tid att sitta här längre. in i diiiiiimmman! pussis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0