snow is in the air ;)


nu har jag krupit ner i soffan med massa myskläder och filt! min förkylning har verkligen brutit ut. de va ju tänkt att jag och linnea skulle träna imorgon, men vi får se hur de blir med det. om jag mår bättre imorgon blir de i alla fall träning :D

i morse väcktes jag av att linnéa skickade sms "sjukt va skönt de hade varit att sova vidare nu!" och de nappade jag direkt på, men linnea hade redan hunnit ångra sig när jag skickade tillbaka, så jag fick dra mig upp jag också. vi skulle ju bara ha en lektion... trodde vi. väl i skolan va de bara vi och isabell där, och tydligen va lektionen inställd! jag tog bussen till bromölla istället för att träffa mamma. där blev de mat på böckmans, handling på maxi, städning och besök hos mormor :D hos mormor va kyrkokören för att sjunga och bjuda på tårta. jag och mormor sjöng med som aldrig förr ;) mycket vackert! hon blir bara bättre och bättre :D

vi körde hem vid 6, och då snöade de inte lite! i bromölla va de näst intill snöstorm, och jag körde nog inte över 70 km/h någonstans, sjukt räligt väglag! alla tyckte nog jag va dum i huvet som va ute och övningskörde i de vädret :P men halkan är ju som sagt på måndag, måste ju förbereda mig lite! ;) haha, jag är skitnervös.

imorgon är jag ledig så jag ska ta en lång sovmorgon, sen får vi se vad som händer. åker antagligen till hörby framåt eftermiddan :) nu ska jag kolla på bönnerna, oskyldigt dömd & paradise hotel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0