Nov. 25, 2009


sov hos linnea och jotta inatt eftersom linnéa drog med mig på aerobic igårkväll. och de gjorde hon jäkligt rätt i, för fy sören va kul de va! :D sååe atteee, linnéa du kommer nog få dras med mig fler gånger där ;) lite tråkigt bara att jag inte fattade vad instruktören sa, men de va kul ändå ;)

vi åkte till stan vid tolvtiden, sen blev de lite fönstershopping på de. åkte hem och pluggade till ljuvlig julmusik. klockan 6 bar de av till stan igen för körlektion! :) sen blev de pizza med mam & pap. nu har jag precis kollat på bönnerna och oskyldigt dömd, snart blire sängen. jobb imorgon och på fredag, sen är helgen redan fullspeckad och de ser jag fram emot :D dock ska jag jobba på söndag, men de är julskyltning så de blir nog mycket folk och mycket julmys!

nu har jag skrivit om detta inlägget fyra gånger, så nu säger jag tack & hej! ♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa!

Jag dras så gärna med dig där fler gånger, för det är så satans kul! :) Sen blir det ju ännu roligare när du också är där.. Så du har sängen hos oss varje tisdag från och med nu ;) haha Pusssiiilliiipussss <3

2009-11-26 @ 21:10:11
Postat av: sv;

haha så bra då, för de kommer du garanterat få göra :D haha åh tackar! väntar bara på att jotta ska slänga ut mig ;) hahaha. pusssssiiisssssss!

2009-11-28 @ 18:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0