EN CIDER, TACK!


jobbade hela dan igår, mycket att göra! jeppe hämtade mig efter stängning, sen kom erica och emma hit & vi hade en mysig miniförfest ;) haha. sen blev de utgång till grand! jag har börjat fundera på om jag pratar sjukt otydligt eller vad de är, men alla gånger jag har varit på grand har jag fått något helt annat än de jag har beställt. sist fick jag en whiskey istället för en cider (?!) och igår fick jag en orgasm, när jag bad om en cider! haha, jag fattar inte. ska nog börja ha med mig en skylt när jag går ut; EN CIDER TACK! haha aja, mycket lyckad kväll i alla fall :))

idag va de upp tidigt som gällde, mamma fyller ju år. konstigt nog mår jag riktigt bra idag! skulle behöva plugga resten av helgen, men frågan är ju om man orkar? blir väl panikplugg imorgonkväll istället. som vanligt skjuter jag upp allt till dagen innan, icke bra! men naturalismen intresserad inte mig överdrivet mycket måste jag erkänna :(

ikväll blir de mat och möjs med familjen, sen drar jag mig hem till erica :) ha en bra dag! puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0