false


provet igår gick hyfsat, anar ett g i alla fall! annars va dagen väldigt lång och hungrig. vid fyra hämtade pappa upp mig i stan och eftersom han fyllde år bjöd han på kinamat ;) sen åkte vi hem och vid 7 tog jag bussen till hörby. linnea mötte mig på torget och vi gick hem till henne & kollade på mysteriet på greveholm. sören va bra den är! :) haha

egentligen va de ju tänkt att jag skulle sova hos linnea för att vi skulle till universitetet i lund idag, så att det skulle bli lite närmre för min del. men det blev ändrade planer för hennes del, så tidigt i morse begav hon sig till ullared! och jag fick sova vidare ensam i lägenheten :P tro de eller ej, men jag hittade rätt buss och tog mig till lund i alla fall! där mötte amanda, sjöberg och svensson upp mig, men något universitet blev de icke! vi hittade aldrig ens dit, så istället blev de espressohouse i några timmar! men de va möjs :))

imorgon blir de körlektion, rättegång och lite victor på de! puss & hejs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0