finis


nu har emma och erica precis lämnat mig och jag sitter och kollar repriser av paradise hotel. både torsdagens och fredagens jobb rullade på bra och igårkväll va de utgång som gällde! mycket lyckad kväll (som de flesta andra utekvällar på sistone), dock några dispyter som glömdes bort ganska snabbt :)) trots att de inte var överdrivet mycket folk ute, så träffade man på ovanligt många kändisar, så de va kul!

idag sov jag myycket länge! vaknade av att telefonen började gå på högvarv och mamma började köra med dammsugaren utanför dörren. så de va bara att ta sig upp ;) egentligen va de tänkt att jag skulle åka till amanda idag och jobba med UF:et, men hon blev sjuk så de blev ändrade planer. vid middag åkte jag och mamma till bromölla för att hälsa på mormor, inte mycket till förbättring dock..

nu ikväll har som sagt erica och emma varit här, men de gick hem för en stund sen. alla är sjukt trötta efter gårdagens bravader ;) imorgon blir de plugg som bara den på förmiddan, och vid två tar jag bussen in till stan för att jobba mellan 3 och 7. julskyltning imorgon ju ;) mysigt! men jag förväntar mig en jäkla massa jobb! :D

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0