ge mig student, tack!


från och med idag har jag och linnea en deal. vi ska bli såå duktiga i skolan! och vi ska va på alla lektioner och inte komma för sent ;) önska oss lycka till! de började ju inte så bra idag, men tanke på att både hon och jag försov oss, och dansen blev de inte mycket av.

efter skolan gick jag, sjöberg & linnea till trendie för att börja planera resa. dock är de ju ett tag till vi åker, men lika bra att va ute i god tid! ;) antingen blir de tunisien eller turkiet, men de lutar mer åt turkey och alanya. inte mig emot, men tanke på vilken underbar resa vi gjorde i somras! :))

nu ikväll har jag varit duktig och lagat mat, tacopaj minsann. mindre duktig med plugget dock! nu sitter vi och myser i soffan, sen ska jag sola en stund & sen är de nog dags för sängen.

hejs, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0