ibland vet man bara...


då va denna helgen också över! helgerna bara försvinner.. idag har jag i alla fall jobbat. väcktes klockan 12 av att mobilen ringde! och tur va väl de för jag skulle ta bussen mot stan halv två. så de blev inget pluggande för mig inte! jag åkte in lite tidigare än väntat ändå, eftersom jag hade fått order om att skylta om innan öppning. men väl inne möts jag av världens bombnedslag! så den extratimmen jag trodde jag skulle få, gick till att städa istället. blir så jäkla arg. de är inte meningen att jag ska ta ALLT ansvar! menmen, jag städade som bara den och fyllde på påsar & papper o allt annat som behövdes. kvart över 3 hade jag fått panik och ringde sara för att höra om de va meningen att jag skulle jobba själv idag. klart va de inte de, och efter några minuter kom susanne också...

satt i stan och väntade på bussen en timme efter stängning och nu har jag nästan precis kommit hem och har ätit. jag tänkte att jag skulle plugga nu när jag kom hem, men frågan är om jag giter? är dödstrött! men får väl läsa igenom de i alla fall en gång, annars lär jag inte få många poäng på provet imorgon :P

så nu ska jag ta en dusch och sen bädda ner mig med böckerna! ;)

hejs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0