julmarknaaaaad


till och börja med får jag gratulera svensson till körkortet! :)) men kan ju hoppas att de är min tur snart. har i alla fall kört på körskolan idag, och de gick faktiskt bra!

hade bara en lektion i skolan idag, slutade redan halv tolv! blev en tur till bromölla med mamma sen, banken och lunch på böckmans. och körlektion på de!

fick besked från handelsföreningen också om att vi fick plats på julmarknaden den 5-6 december på lilla torg! och de ska bli riktigt kul! nu gäller de bara att tillverka lite fler smycken och få montern lite snyggare, sen är de bara att köra ;)

nu ska jag snart kolla på bönnerna, sen lägga mig i solariumet ett tag. puss hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0