let´s go!


jag har nog sovit FÖR mycket i helgen (hur man nu kan göra de). antar att de va anledningen till att jag inte kunde sova igårkväll.. men bra va väl de, för då fick jag tid att plugga! la inte ifrån mig böckerna förrän halv två, men inte ens då kunde jag somna. känns som att jag inte har sovit något på hela natten, ändå "vaknade" jag imorse när klockan ringde? haha, konstigt!

för övrigt har dagen varit mycket bra! började klockan 8 i morse med rättskunskap, fick tillbaka båda hemtentorna, MVG på båda :D wiho, känns bra! sen tog jag och linnéa lite hål & gick och shoppade.. mest hon som skulle köpa blommor ;) och jäkla vilka problem vi hade! haha. vi två i ett nötskal ;)

vi gick tillbaka till skolan för att göra de efterlängtade provet, gick faktiskt mycket bra :) sen blev de utvecklingsamtal på de! men de va nog de mest oseriösa samtal jag har varit med om. inte speciellt mycket man fick ut där inte! men vad begär man av en mentor som inte ens vet vad man heter?! sjukt dåligt. men nu ska jag inte klaga mer, eller jo de ska jag visst, lite till! ville egentligen bara påpeka hur patetisk man kan vara. att ljuga ihop en massa är väl bara onödigt? snart kommer du inte ens ihåg va du har sagt, alla kommer ju få reda på hur de ligger till ändå. aja, behövde bara få av mig de också. jag och linnea har dock ältat de hela dan :D de är tur att jag har dig!

nu ska jag gå och fixa lite mat, sen kommer erica hit och håller mig sällskap när jag pluggar! snällt va? :D

puss och null ♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du & jag är ett mycket bra nötskal Hanna! ;) Och tack för att du orkade med mig idag.. Haha Men vår matstund var iaf mysig. Looooooooooooove till dig <3

2009-11-30 @ 17:48:25
Postat av: sv;

ja, vi är mycket bra tillsammans, bäst skulle jag vilja säga ;) haha. de va de absolut :D <3<3<3<3<3<3

2009-12-03 @ 21:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0