love mummy


har precis kommit hem från en hejdundrade biltur! mormor ska ju komma hem på fredag, så jag, mamma & pappa fick köra till bromölla nu ikväll och sätta på värmen och lite så.. men gud vilket väder de är, och värre ska de tydligen bli!

mysig dag i övrigt, bortsett från vädret. halv tio körde jag med körskolan, vilket gick mycket bra! dock skulle vi göra ett bromstest som gick mindre bra. saken är ju den att jag inte vågar, jag vet att bilen inte kan volta men ändå blir jag helt skakis! (haha, jag vet att jag är töntig) men nu ska vi boka tid till halkan och sen är de bara någon enstaka lektion kvar, sen är jag så gott som klar :))

efter lektionen mötte jag linnéa & emma i stan och vi gick till rättegången, spännande! haha. dock tyckte jag de hela va lite rörigt, men jag har i alla fall kommit fram till att jag ALDRIG ska vittna om något! och stackars stoffe som va så nervös ;)

sen träffade jag mamma och vi gick & åt på garvaregården. nu ska jag snart kolla på bönnerna och oskyldigt dömd, sen blir de sängen. imorgon blir de jobb. och tur som jag alltid har så har jag fått en praoelev på köpet!

ajöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0