melissa horn ♥


helgen har varit fruktansvärt lugn! tanken var ju mest att jag skulle plugga, men de har de inte blivit mycket av. ovanligt? nej! dock blev de lite körkortsplugg nu ikväll.
idag har jag och mamsen varit ute och gått i flera timmar. "rensa tankarna" som mamma kallar de.. vi har också fönstershoppat i åhus city. mycket möjs!

imorgon är det dags för operationen, ska hålla alla mina tummar för att det ska gå bra. men tydligen är de besöksförbud från och med i fredes och ett tag framöver, så tyvärr har vi inte hälsat på henne på ett bra tag nu. vi får inte heller besöka henne efter operationen. men de ska nog gå bra..

nu ska jag gå och sola en timme. sen är de ensam mamma söker, som jag har längtat efter hela veckan!

ajöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0