no sleep


nu har jag duschat och krupit ner i sängen, men icke att man kan sova. jag kommer vara dödstrött imorgon när klockan ringer vid 6 :( ligger i alla fall och lyssnar på melissa horn och gör otroligt dryga tester på datorn. så här kommer ett, enjoy! ;)

1. Vilken BH har du på dig just nu? –  ingen
2. Vilka trosor har du på dig just nu? – pyjamasshorts!  ska som sagt sova :O)
3. Är du nöjd med dina bröst? – ibland

4. Är du nöjd med din rumpa? – oftast ja
5. Uppsatt eller utsläppt hår? -  utsläppt är finast, dock kör jag alltid på uppsatt nu för tiden :P
6. Hur skulle du beskriva killen som du just nu tycker om? - haha, no comments
7. Vad är det första du kollar på när du möter någon av det motsatta könet? - först helheten. men sen hållningen och ögonen!
8. Vad är din åsikt om homosexuella killar? - haha, jag vet fan inte. inget fel på dom i alla fall :)
9. Vart vill du helst bli kysst? – munnen eller halsen
10. Och om inte där? – hmm.. magen?
11. Har du några snygga killkompisar? – jadå!
12. Har du kysst ngn av samma kön? - ja
13. Vad är ett plus på motsatta könet? – allt som inte finns hos tjejer.
14. Vad är ett minus? - att de ibland kan va väldigt svåra att tolka :P  (eftersom de aldrig säger vad de menar, utan försöker krångla till de så.. )
15. Är du en hejjare på att kyssas? – don´t ask me!
16. När strulade/hånglade du senast ? – pass!


nu ska jag sätta på en riktigt usel film  som jag förhoppningsvis somnar till :) puss & godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0