david guetta ft. akon


löftet om min vita helg verkar hålla i sig, än så länge i alla fall ;) måste dock erkänna att jag är jäkligt sugen på utgång! men de får väl vänta till nästa helg, eller nästa igen för då blir de garanterat fest :))

har varit i stan ett par timmar idag hos vår leverantör. har beställt de mesta nu, så förhoppningsvis kommer grejerna i slutet på nästa vecka. får väl bli en UFdag nästa helg för att komma igång! :P

vid 8 ska jag träffa erica. antagligen kommer kvällen enbart bestå av filmtittande & snack :)) inget fel med de dock, men jag är som sagt sugen på utgång! haha, sören va jag tjatar ;) haha.. ne, men man bli ju inget annat när man sitter och diggar till akon´s sexy bitch :)))



puss så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0