fireflies


nu har jag tagit mig igenom religionen och hann faktiskt bli klar med alla frågorna.. nu är det bara ett prov i personaladministration kvar, innan jag får gå på lov! ska bli riktigt skönt faktiskt, för jag börjar bli sjukligt skoltrött. kollade i min kalender senast idag & räknade ut att det är ca 172 (?) skoldagar fram till studenten. hur fan ska man orka?! haha.
men de är väl lika bra att bara ta sig igenom de & se fram emot allt vad stundent innebär :))

sitter och väntar på att maten ska bli klar & lyssnar på ron pope. sören va bra han är!
"fireflies" går varm i mina högtalare för tillfället.

i alla fall, helgen är omplanerad. de blir en vit helg för min del (vilket kan behövas efter förra helgens bravader. haha) så efter jobbet på fredag bli det bio med amandiis, bröllopsfotografen!



nu ska jag ringa amanda & prata UF och helg :))

hej så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0