du är de finaste jag vet


precis kollat på "because I said so", gud va bra den är! blev en väldigt mysig kväll med mamma & pappa. de behövdes! :)) känns som att jag aldrig är hemma nu för tiden, så de va skönt. stolt över mig själv att jag hoppade utgång idag, trots att det är lördag, haha. men på måndag har jag en del prov, plus körning på trafikskolan, så de va nog ett ganska bra beslut ändå ;) nu ska jag snart nanna kudden, men lär fastna framför tvn eftersom att de börjar en bra film på fyran just nu. imorgon har jag dock fullt upp;

• köra till bromölla
• handla med m
• sjukhusbesök
• övningsköra på ömalm
• köpa nya fälgar
• biltema
• plugga

puss och godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0