hard work work


sitter på jobbet nu, har inte tagit min rast förrän nu! känns rätt skönt ändå för när den är slut så är de bara en halvtimmes jobb kvar :)) sen ska jag stänga & sen kommer linda & svensson hit. vid halv 7 tar vi bussen till åhus och fixar till oss lite hos mig. sen drar vi oss bort mot lasse, får väl se om någon är villig att köra oss ;)

imorgon är de tydligen visst långlördag, så de blir jobb till klockan 5 iaf :(( men de får gå som de går.. efter jobbet imorgon tar jag tåget direkt till amanda! sen blir de UF resten av helgen. när ska jag få sova? :(( haha. aja, om inget annat så på tisdag iaf, för då har jag inget planerat!

ne, nu ska jag göra lite nytta här.
ha en fin kväll, för de ska jag ha :))
ses i dimman? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0