I admit, I miss you


då va skoldagarna över för denna veckan, imorgon & på fredag blir de jobb. dock börjar jag lite senare på fredag eftersom riskettan varar till halv 1, inte mig emot ;) vår leverantör ringde också idag, så nu har grejerna kommit. blir att hämta de imorgon & sen på lördag blir de en UF-kväll med amanda!

helgen är också planerad, den kommer bli fin! :)) dock tänkte jag mig en vit helg denna weekend också, men lättövertalad som jag är fick emma mig att följa med ut på fredag! så de blir förfest hos henne, sen utgång :)) & de ska bli great! (kanske inte lika great på lördag då jag jobbar 9.30-17.15!) men de har aldrig hindrat mig förr och ska inte göra de nu heller ;)

dagen har varit som alla andra dagar denna veckan, långa & trista! hade dock bara en lektion idag, sen åkte jag hem, träffade mamma, körde till banken och sen vidare till bromölla & mormor ♥ - hjälpte henne att handla, städa och lite, eftersom hon inte är allt för kry för tillfället. förhoppningsvis får vi beskedet nästa vecka..

nu ska jag,

• duscha
• käka
• plugga körkort
• bonde söker fru
• comedy fight club
• soova!

slänger in detta klippet också eftersom amanda har tjatat om att få se de, så titta och njuuuuuuut!

http://www.youtube.com/watch?v=or-g5SIvv1o

hejsålänge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0