Mr.perfecto



uppsatsen gick bättre än väntat idag (y) nu tar jag en paus från pluggandet & gör detta sjukt tidfördrivande test!

Nämn någon som gjorde dig glad igår:
linnéa :)
Vad gjorde du kl 8 i morse: skrev uppsats i aulan.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: pluggade.
Det sista du sa högt: "ne, de har jag redan gjort" ;)
Vad har du druckit idag: vatten & juice.
Vad var det senaste du åt: potato.
Vad var det senaste du köpte: mat.
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun.
Vad är det för väder hos dig just nu: äckligt kallt & blåst.
Godaste glass-smaken: päron?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: no.
Drömmer du mycket: de händer.
Mardrömmar: de händer de med.
Vilket ämne är roligast i skolan: finns de något roligt ämne?
Favoritlåt just nu: fireflies - ron pope
Vad ser du om du tittar åt höger: min underbart fina vägg.
Vad gör dig glad just nu:
inte mycket. (positiv som jag är! ;))
Vad ska du göra härnäst: studa.
Höger- eller vänsterhänt: höger.
Humör just nu: rastlös.
Favoritgodis: nej tack.
Klädsel just nu: kofta, linne & leggings.
Hur många kuddar sover du med: fyra.
Spelar du nåt instrument: spelar vet jag inte om man kan säg, piano är jag väl hyfsad på.
Morgon- eller nattmänniska: natt.
Vilka är viktigast för dig: familjen & vännerna helt klart.
Bio eller promenad: beror på humöret.
Snarkar du: sometimes.
Stjärntecken: skorpinion.
Vad vill du jobba som? ingen aning för tillfället.
Stökigt eller välstädat? stökigt är mysigt, jag får aldrig till de dock.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? mycket tveksamt faktiskt.
Antal timmar sömn inatt? 6.
Sov du ensam? ja.
Vem sov hos dig senast? amanda.
Vad ser du fram emot? få körkortet avklarat.
Vad vill du ha just nu? ingenting, jag är nöjd.
Vem längtar du mest efter? mr.perfecto
Vilken buss åker du oftast? 551:an.
Vilken årstid är det nu? höst.
Har du varit kär? ja.
Är du kär nu? de undrar jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0