pang på rödbetan ;)


jobb idag! dagen gick långsamt tills amanda kom in till stan vid 4. gick då och hämtade våra saker hos leverantören, gud va mycket fint vi har fått tag i :)) sen gick vi & fikade och sen blev de åter mer jobb. sen stängde jag & tog bussen hem vid halv 7.

fick även reda på att det inte alls är långlördag på lördag, vilket känns väldigt bra med tanke på att jag har fullt upp resten av helgen! dessutom börjar jag inte förrän 10.30 så de blir en liten sovmorgon iaf ;) linda kom även och hälsade på mig på jobbet idag, vi kom fram till att hon också ska följa med ut på fredag :)) great! svensson ska också med på ett hörn :))

nu skulle jag egentligen plugga körkort, men de blir tv:n för min del istället! mammas pojkar & sen inlåst.. sen ska jag sova som aldrig förr. riskettan imorgon, sedan jobb!

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0