Roast på Berns


nu har jag varit effektiv, ja jäklar! kände att jag behövde göra undan lite skola idag eftersom vi har sååååhär mycket tills dagen vi börjar efter lovet. jippi säger jag! ne, men egentligen.. hur kan man sätta ett prov till samma dag man börjar skolan efter ett lov?! och vi har inte bara ett prov, utan två! plus massa andra uppgifter & arbeten. tvingas man plugga över lovet eller? yes mam!

nog om de.. :)) i alla fall, jag hann göra massa plugg, nästan de mesta faktiskt. + ett körkortstest, som gick mindre bra ;) bokat en körlektion också till nästa vecka. sen lagade jag & pappsen lite mat, och väntade på att mamma skulle komma hem från jobbet vid tio :)) så nu har jag ätit & ska hoppa in i duschen.. sen blir de några Roast på Berns avsnitt innan sängen.

godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0