so yesterday,


inatt har jag inte sovit något alls, vet dock inte varför. jag som va så jäkla trött? satt med datorn i knät mestadels av natten. skulle skriva lite här inne, men tydligen kan man inte logga in mellan 00.00 och 04.00 :P haha. så de blev en facebook istället (tack, jag vet att jag är sen).

nu har jag i alla fall ätit frukost med mummy och ska snart sola en timme. sen tänkte jag va duktig och rensa ur min garderob, de behövs! :)) i eftermiddag ska jag åka till stan där amanda & sjöberg hämtar upp mig, sedan vidare till hässleholm! blir UF hela kvällen, och imorgon med hoppas jag. ska dock hem hyfsat tidigt imorgon för att hälsa på mormor på sjukhuset!

tack & hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0