uppdatering, oh yes!


jag har blivit sämst på att uppdatera känner jag :( icke bra!
lovet har i alla fall börjat riktigt bra. i fredags blev de som sagt förfest hos emma (tack för den) och sedan utgång! för omväxlings skull tänkte vi att vi skulle dra oss till class, men de verkade som att ALLA hade tänkt samma sak! där va smockat med folk och efter en halvtimme i kön kom vakten och sa att vi kunde stå i kö hela kvällen om vi ville, men in kom vi icke. så vi begav oss till grand istället, & det blev en väldigt lyckad kväll. dock missade vi sista nattbussen och fick ringa linus som var villig att köra oss hem :))

lördagsmorgonen var inte nådig vill jag lova, haha. längesen man hade den huvudvärken! men vid 9 fick jag ändå dra mig till bussen för att åka till jobbet. redan vid tre var det helt dött i stan, och bättre blev de inte. så vid halv fem bestämde vi oss för att stänga! jag åkte hem & packade ihop lite grejer och tog tåget till hässleholm. där hämtade amanda och bea upp mig på stationen och vi körde vidare till anton.. där blev det jacuzzibad och film, mycket mysigt! :))

söndagen skulle bestå av UF, men jag bestämde mig för att ta ut mitt hår istället. och det va inte smärtfritt! haha. och amanda va riktigt trött på de. men efter ca 5 timmar va de ute, tack & lov!
jag tog inte tåget hem förrän halv tio, och såklart var det försenat. dessutom hade jag tittat fel i busstabellen så det blev en timmes väntan på åhusbussen i stan. men som tur va träffade jag bella & mona på stationen som precis hade kommit från london, så åkte med dom hem :))



nu har jag precis solat en timme, och är väldigt trött. så det blir sängen vääldigt snart! idag har jag hunnit med mycket. mamma kom hem vid 10 och då tog vi bussen till stan. då blev de shopping & mat på rosegarden. sen blev det ett besök på sjukhuset, inga roliga nyheter där inte :( hoppas att det är över snart!

sen blev de en körlektion på de, som dessutom gick riktigt bra! :)) ikväll har jag, mamma & pappa haft en minikräftskiva här hemma. en riktigt mysig dag med andra ord! nu ska jag ta en dusch, sen blir de sängen.

puss och godnatt, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0