-.-


helgen har verkligen gått för snabbt! känns som att de tiden alltid går för snabbt nu för tiden.. bara 50 dagar till studenten också ;) i alla fall så har det varit en mycket bra helg! i fredags blev de först skriftliga nationella, som jag antar gick ganska bra.. sen va de meningen att amanda skulle följt med mig hem, men hon blev sjuk.. så i lördags tvingade jag mig upp redan vid sju för att börja förbereda inför mässan. blev inte mycket till försäljning, men vi har marknadsfört oss i alla fall :)) snart är det slut med allt som har med skolarbete att göra, och de ska bli såå jäkla skönt! i lördags hämtade jag sen upp erica och håkan & vi körde mot sölvesborg där de blev massa film! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0