18/4


helgen blev inte riktigt som planerad, men har varit helt okej ändå. dock har den gått alldeles för snabbt och imorgon är de skola igen :/ i fredags blev det ingen bio, utan istället åkte jag till håkan där vi funderade på om vi skulle skjuta oss själva eller inte.. fruktansvärt tråkigt när det inte händer något. igår jobbade jag, som planerat, sen åkte jag hem för att sova ett par timmar.. av någon anledning va jag helt slut, & både jag och sara höll på att somna på jobbet. stängde till och med en timme tidigare för att det inte va något folk på stan! igårkväll körde jag till sölvesborg igen och kvällen tillbringades dels på ica och dels hos kim.

att vi va på ica kan vi tacka håkan för som lyckades få en rundborste att fastna i ericas hår ;) denna borste hade nog bestämt sig för att den skulle sitta kvar! så efter ca 40 minuter får vi gå fram till kassan och köpa borsten för att sedan trassla vidare hemma.. förjäkla synd om erica som grät som ett litet barn, men jag kan fortfarande inte sluta skratta åt de :D haha, sorry!

jag borde verkligen satsa på att få klart mitt tal idag, men jag vet inte ens hur jag ska börja :/ vi får väl se hur de går... men medan jag funderar ska jag ta mig ett bad!

hejsvej! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan säger jag bara! Det gjörde riktigt ont kan jag meddela.. inte konstigt att man gråtet som ett litet barm då ;) tack Hanna för att du räddade mitt hår!

2010-04-19 @ 17:22:49
Postat av: sv;

haha ja stackare! jadå, gör bara inte om de ;)

2010-04-19 @ 22:54:14
Postat av: sv;

haha ja stackare! jadå, gör bara inte om de ;)

2010-04-19 @ 22:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0