blaaahhh


nu är skoldagarna över för denna veckan! imorgon är jag ledig och torsdag, fredag blir det jobb. morgondagen kommer att spenderas i bromölla i mormors gamla hus för att röja och förbereda så att jeppe och frida kan flytta in om drygt en månad :) ska först tillbringa förmiddagen med mamma!

hade bara två lektioner i skolan idag, bland annat svenska där vi fick reda på resultaten från muntliga nationella.. ett g blev det för min del, men med tanke på mitt lilla utbrott under talet kan jag inte klaga på de! var nästan helt övertygad om att jag inte hade klarat det! så jag får väl vara nöjd med de lilla ;) efter skolan körde jag och linnea till hörby och fick ett arbete gjort, och lite annat plugg.. sen körde jag hem och håkan, erica och kim kom. blev lite kortspel som jag inte förstod ett skit av och en halv film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0