!


nu har jag tränat klart på mitt tal för idag! sören vad jag altar de, men jag är faktsikt sjukt nervös! :P och är jag det redan nu, vill jag inte veta hur nervös jag kommer va imorgon.. jag ska hålla mina egna tummar i alla fall!

imorse körde jag och mamma till stan, jag gick till skolan och mamma skulle på shoppingrunda.. vi gick till den enda lektionen vi skulle ha idag, och får höra att vi ska arbeta på egen hand! så de blev shopping för min del också ;) inte mig emot! hittade bland annat ett par byxor som jag kärade ner mig i, och var tvungen att köpa. fast att jag egentligen inte har råd! sen blev det en tröja och ett par skor också ;) dessutom framkallade jag två bilder på mig och mormor, som jag precis har spikat upp på min vägg.

nu sitter jag och väntar på viktor som snart ska komma hit!

hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0