...


nu är mitt förbaskade tal äntligen över! känns varken bra eller dåligt, med andra ord har jag ingen aning om jag klarade det eller inte.. nu är det bara de skriftliga nationella lvar som är imorgon, vilket betyder att jag inte ska jobba imorgon, utan är helt ledig hela eftermiddan :) då ska amanda följa med mig hem och sova hos mig.. vi ska förbereda lite inför mässan på lördag. mellan 10-14 kommer vi befinna oss på stora torg, så be there! :))

igårkväll trodde jag att jag skulle avlida så tråkigt jag hade, men som tur va kom emma och hottade upp min onsdagskväll lite ;) vi åkte in till stan och tog varsin latte på bagel´s. känns som att det har blivit lite av en rutin för oss nu om kvällarna, sjukt mysigt!

nu har jag lunch på jobbet, slutar redan klockan fem idag för sen ska jag köra linda ill åhus där hon ska på arbetsintervju.. och senare ikväll ska jag skjutsa sara till glimåkra!

tack & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0