house of bagels


äntligen är jag klar med mktt tal! känns så jäkla skönt att ha de gjort.. tillsammans med mamma har vi suttit och klurat & druckit vin, till slut blev de riktigt bra! dock har jag inte tränat på de än, så om det tar fem minuter vet jag inte. men annars får jag väl improvisera eller nåt ;) haha. 

nu ligger jag nybadad i min säng och lyssnar på musik! imorgon blir det en lite sovmorgon för min del, börjar inte förrän tolv :)) sen har vi hälsa där vi ska ha arbetsprov, jag undrar hur det kommer gå. jag är faktiskt en aning nevös ;) haha.

igårkväll bjöd jag emma på en liten dejt! hamnade på uteserveringen på bagel´s, riktigt mysigt! & faktiskt ganska varmt trots att klockan va närmre tio.. nu hade jag inte mer att säga idag, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0