shiiningpearls.blogg.se


jag är rent ut sagt sjukt jäkla dålig på de här med att blogga! borde nog lägga av snart alltså :P kan ju börja med att berätta att de inte blev något med stockholm, emma blev sjuk :/ jag hade precis packat ner de sista i väskan och gått & lagt mig, då går emma och får maginfluensa! riktigt dålig tajming.. men tack vare erica och håkan blev min helg räddad :D de blev bio på fredan, och elmia hela lördagen. resten av lovet spenderade jag nästan varje dag i hörby hos linnéa, jag har blivit lite av en inneboende ;) haha. men i torsdags åkte jag hem för att på fredan åka på utflykt med mussi. hamnade till slut i ystad! väldigt mysigt..
i lördags blev de inflyttningsfest i hörby, som också blev sjukt lyckat! så med andra ord gjorde det inte så mycket att inte stockholm blev av för jag kunde inte haft ett bättre lov ;)

imorgon är det fredag igen, veckorna går snabbt som bara den. och bara 54 dagar kvar till studenten har jag också hört! :D jobb imorgon också, sen blir de bio imorgonkväll & jobb på lördag, sölvesborg på kvällen.. och söndagen får jag väl ägna till mitt nationella tal som ska hållas på onsdag. kommer verkligen gå åt skogen!

jag ska passa på att marknadsföra vårt uf-företag också lite ;) därför måste ni gå in på vår blogg och kolla in våra nya smycken.. http://shiiningpearls.blogg.se.

tack & hej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0