5 februari -10. 04:35


hur kan man va så ledsen, men ändå så lättad på samma gång?
nu är allt ont i alla fall över, och du behöver inte lida mer. jag vet att du har det bättre där du är nu! än har jag inte hunnit ta in allt som har hänt, och bara tanken på att du är borta känns helt overklig. vi vet i alla fall att du inte kommer tillbaka mer.
igår var vi hos dig hela dagen, och jag såg hur du log när du fick se mig, du var så fin! och även fast vi inte fick någon kontakt hörde du att vi var där, och du hörde vad vi sa. och när jag kramade om dig när vi skulle gå, svarade du genom att trycka min hand. idag såg du så fridfull ut, och de hade gjort dig så fin. jag älskar dig, mormor ♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh, älskling! Jag finns här för dig.. Trist att det blev som det blev, men det kanske var det bästa för henne. <3

2010-02-05 @ 17:23:03
Postat av: sv;

tack! ja de va de, nu slipper hon ha ont iaf.<3

2010-02-05 @ 17:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0