ge mig lördag!

nu kommer snart emma hit, sen blir de förfest och senare utgång! imorgon är jag LEDIG, himla skönt ska de bli! blir att börja packa lite och ta de allmänt lugnt. sen jobbar jag ju torsdag, fredag och på lördag bär de aaaaaaaavvvv! JAG LÄNGTAR! ♥


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? – inte som jag kommer på just nu :P

Höll du några av dina nyårslöften? - jag har aldrig nyårslöften eftersom jag aldrig kan hålla dem :P

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - nej

Dog någon som stod dig nära? - nej, inte som stod mig jättenära

Vilka länder besökte du? - Thailand, Turkiet, danmark, tyskland & sverige.

Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? – njae, tror inte de. jag är nöjd!

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? – inget speciellt datum, men alla resor jag har gjort har varit härliga som tusan!

Vad var din största framgång 2009? – tragiskt nog har jag nog inte gjort någon större framgång, skulle väl i så fall vara jobbet!

Största misstaget? - faktiskt har jag nog inte gjort något jättestor misstag! men tabbar finns ju :P

Har du varit sjuk eller skadat dig? – inte allvarligt, dock har dessa jäkla halsflussarna kommit och gått lite som de vill.

Bästa köpet? – räknas resor som köp? i så fall turkiet och thailands-resan!

Vad spenderade du mest pengar på? – resor, nöjen och kläder!

Gjorde någonting dig riktigt glad? -  nej, inget speciellt. jag är alltid glad ändå ;)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?- "a drop in the ocean" och "bom bom pow"

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? – Gladare!

Vad önskar du att du gjort mer? – pluggat.

Vad önskar du att du gjort mindre? – slösat pengar.

Hur tillbringar du julen? – Med familjen + mormor hemma.

Blev du kär i år? – njae, de kan jag inte påstå. 

Favoritprogram på TV? – kollar inte så mycket på tv, men "ensam mamma söker" följde jag, nu är de paradise hotel som gäller.

Bästa boken du läste i år? - haha, ska jag va ärlig tror jag inte att jag läste någon bok i år. eller oliver twist blev jag illa tvungen till att läsa, men den va ju inte direkt den bästa!

Största musikaliska upptäckten? - säg de?

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? – jag önskade mig inte något, men blev nöjd för de jag fick :)

Något du önskade dig men inte fick?- -

Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - hade fest för släkt och vänner, sedan utgång !

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? – Det finns det alltid!

Hur skulle du beskriva din stil år 2009? – hyfsat vanlig faktiskt. men snygg ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0