half baked


då va sista skoldagen denna veckan avklarad! fick dock reda på att jag behövdes på jobbet imorgon, så ingen ledighet för mig inte. detta innebär att min enda lediga dag denna veckan blir söndag, och då jäklar ska jag ta en låång sovmorgon :D jag har verkligen sömn att ta igen.

"körde upp" för pappa efter skolan idag, och det gick galant! :))) så nu har jag bokat in en "miniuppkörning" med micke igen på måndag, klarade ju inte riiiktigt den förra. så snart hoppas jag att jag kan få mitt efterlängtade körkort :D

blev en promenix med emma när jag kom hem, sen kom erica & vi gick och köpte glass som vi precis har snaskat på :)) nu har hon lämnat mig igen, och jag kollar på andra avsnittet på paradise... puss på de ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0