hejdå skåneland


andra och sista skoldagen avklarad denna veckan! slutade redan vid halv två idag, sen följde emma med mig hem. fikade i ett antal timmar, försökte få henne att börja dricka kaffe, men de är ta mig fan omöjligt ;) aja, träning ger färdighet!

gjorde min miniuppkörning idag också. jag kan inte riktigt de där med att hålla hastigheten alltså ;) men bättre lycka nästa gång. ska testa igen när jag kommer hem från stockholm.. nu har jag fixat alla läxor för denna veckan och en bra bit in på nästa! så nu ska jag gå på körkortsplugget istället :)) måste packa också ikväll, OCH kolla på paradise hotel :D sören va spännande det är nu!

måste också tillägga de flesta lärare har blivit underbara under jullovet ;) vår enda lektion på onsdagar är flyttad och uppdelad på måndagar och tisdagar, så i fortsättningen är vi lediga varje onsdag :D vilken innebär att det är skola två dagar i veckan, ledig onsdag och praktik torsdag & fredag.. låter det inte underbart? :D

puss på gumpen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0