kniiiiiiiiiiiip med stjärten!


nu har jag tråkigt nog kommit hem igen :( meeen vilken jäkla underbar vecka de har varit! sjukt hur bra man kan ha de egentligen.. fick ett fint välkomnande när vi anlände till malmö igår, både mamma, pappa och jeppe mötte oss på flygplatsen :D kallt som attans va de, och ännu kallare idag känns de som. imorgon börjar skolan också, tio i åtta har jag blivit beordrad att befinna mig på rese för att träffa linnéa :D blir även körlektion imorgon under håltimmen..

idag har jag varit hos mormor hela dan, körde både dit & hem! emma har fått höra mitt tjat hela veckan och att få köra bil, och äntligen blev de av :D haha. men nu är de inte långt kvar tills jag har mitt kort, och då ska jag förhoppningsvis kunna köra på egen hand ;)

nu ska jag snart få träffa erica, blir en liten promenad och sen film hos henne. puss på de ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0