puerto rico, here we come!


tisdagens utgång var förbannat kul! :D känns som att jag alltid säger de nu för tiden, men de verkar som att det aldrig kan bli något annat än lyckat? :p

nu har jag jobbat hela veckan och idag va nog den värsta dagen på hela året! för de första va de ingenting att göra och för de andra så har jag nog aldrig frusit så mycket. är fortfarande stelfrusen och fingrar och tår :( dessutom trodde jag att jag skulle få sova på jobbet inatt eftersom dörren inte gick att låsa.. men med hjälp av sara gjorde vi en liten provisorisk lösning ;)

nu är jag äntligen hemma och emma har precis lämnat mig. vi har packat ihop de sista nu inför imorgon :D känns som att jag har packat för tre veckor, men jag lyckas alltid ha med mig för mycket! men bättre med för mycket, än för lite :D

de blir väl snart läggdags för min del, för 03:30 ringer klockan igen och då hämtar lasse upp oss och sen vidare mot sturup. jag har nog aldrig längtat efter värme mer än nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0