sadsadsad


fått höra att jag är sämst på att uppdatera, och det är vääldigt sant. men jag har inte haft tid alls, och vart tog helgen vägen? de blev i alla fall en vit sådan, och de va väldigt skönt. för i stokcholm blev de inte mycket sömn! jag hade de hur bra som helst och det tackar jag cesse för :D

sov bort hela fredan, fast jag lovat emma att vi skulle gå ut.. men de får vi ta igen en annan gång! hela lördagen var jag hos mormor & på kvällen blev de mys och film med erica. igår va de tänkt att jag skulle plugga heela dagen, men mormor blev verkligen kass och vi fick köra hem till henne igen. så natten har tillbringats på akuten med stackars mormor.

nu sitter jag på jobbet, ska snart stänga. sen hämtar jag upp erica och sen vidare till mig! imorgon är det sista skoldagen denna veckan, sen är jag ledig på onsdag :))) & jobb torsdag och fredag!

måste bara påpeka att de känns verkligen inte som måndag idag, och jag vill ha helg mer än någonsin! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0